Heb je een klacht…
Als je niet tevreden bent over je contact met de Alles Oké? Supportlijn, dan kun je een klacht indienen. We vinden het belangrijk dat we van jou horen wat we beter kunnen doen. Je hoeft niet te vertellen wie je bent.
… of een compliment?
Ook dat horen we graag! Dan weten we wat we goed doen.
Wie?
Iedereen die met ons contact heeft gehad, kan een klacht indienen of een compliment geven. Of iemand anders doet dat namens jou, omdat je het zelf nog moeilijk vindt.
Waarover?
Je klacht of compliment kan gaan over het contact via de telefoon of de chat. Maar ook over de website of iets anders.
Wat moet je doen?
Heb je een klacht? Stuur dan een mailtje naar klacht@allesoke.nl. Wil je een compliment delen? Dat kan door te mailen naar info@allesoke.nl Let op! Als je ons mailt dan zien we het mailadres waar je bericht van afkomstig is. Je bent dan niet meer anoniem.
Als je iets kwijt wilt over telefoon of chat, moet je beschrijven wat er is gebeurd en waarover je ontevreden of juist tevreden bent. Het is belangrijk dat je dit goed uitlegt, zodat we begrijpen wat er gebeurd is. Dan kunnen we je klacht goed behandelen.
Wat gebeurt er met je klacht?
Je klacht wordt gelezen door een medewerker van de Alles Oké? Supportlijn. Deze medewerker zoekt uit wat er aan de hand is. Eventueel bespreekt deze medewerker je klacht met andere medewerkers, om er samen een goede beslissing over te nemen. Als je om een reactie hebt gevraagd, krijg je die binnen vier weken.
Wat als je het niet eens bent met die reactie?
Dan kun je ons dat laten weten door onze mail te beantwoorden. We laten je klacht dan lezen door het management van de Alles Oké? Supportlijn en laten je weten wat het management heeft besloten over je klacht. Je krijgt weer binnen vier weken een reactie van ons.
Wat gebeurt er met je compliment?
We delen je compliment met alle medewerkers van de Alles Oké? Supportlijn, zodat iedereen weet wat we goed doen en dus vooral moeten blijven doen.